Aktualności

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie zaprasza na Targi Pracy UE

[więcej]

Konferencja "Successful R&I in Europe: 10th European Networking Event", Düsseldorf, 14 – 15 luty 2019 r.

[więcej]

Otwarcie Oddziału Terenowego Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Krakowie

[więcej]

Panel dyskusyjny „Mediacja i jej korzyści z różnych perspektyw” - 13 grudnia

[więcej]

Święto Izby Przemysłowo - Handlowej 2018

[więcej]

Spotkania biznesowe branży wody i systemów nawadniania podczas targów SMAGUA 2019 – SARAGOSSA, HISZPANIA.

[więcej]

Wchodzi w życie ustawa o sukcesji. Łatwiejsza zmiana pokoleniowa w firmach

[więcej]

Szkolenie: Wprowadzanie kosmetyków do obrotu na rynku polskim i unijnym – nadchodzące zmiany i dotychczasowa praktyka - 6 grudnia

[więcej]

Szkolenie: Jak zdobywać rynki Azji Centralnej (Kazachstan, Uzbekistan, Mongolia) vs Kaukaz (Gruzja, Armenia, Azerbejdżan)

Kategoria
Szkolenia
Termin
2018-11-15 09:30 - 15:30

Ośrodek Enterprise Europe Network przy IPH w Krakowie serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „Jak zdobywać rynki Azji Centralnej (Kazachstan, Uzbekistan, Mongolia) vs Kaukaz (Gruzja, Armenia, Azerbejdżan)”, które odbędzie się w siedzibie IPH w Krakowie, przy ul. Floriańskiej 3 w dniu 15 listopada 2018 r. o godz. 9.30.

Szkolenie organizowane jest w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którego koordynatorem w Małopolsce jest Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

Szkolenie skierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców (właścicieli firm, dyrektorów / kierowników  działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej) zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Azji Centralnej oraz Kaukazu).  

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • jak przygotować się do ekspansji na nowych rynkach,
  • jakie są fakty, mity i stereotypy na tych rynkach,
  • jak prowadzić rozmowy handlowe i negocjować w Azji Centralnej, a jak na Kaukazie,
  • co cenią partnerzy handlowi, jak ich pozyskać i przekonać do własnego biznesu,
  • jakie kanały dystrybucji wykorzystywać na tych rynkach,
  • jakie narzędzia marketingowe będą skuteczne w tych krajach,
  • jak dobrać optymalnie formę prowadzenia działalności,
  • jakie szanse wykorzystać na rynkach Azji Centralnej, a jakie na rynkach kaukaskich,
  • jakie zagrożenia mogą ich czekać na tych rynkach i jak się przed nimi zabezpieczyć?

Szkolenie poprowadzi Pan Grzegorz Bratek, Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich i zagranicznych. Posiada 17 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne (ze szczególnym uwzględnieniem Kazachstanu, Uzbekistanu, Mongolii, Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji) oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Pierwszeństwo udziału mają firmy z woj. małopolskiego.
Termin przyjmowania zgłoszeń
do wyczerpania miejsc!
Zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu prosimy o przesłanie skanu wypełnionego i podpisanego formularza na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Jordan
tel.: 12/ 428 92 63                      
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Załącznik:
Zaproszenie – formularz zgłoszeniowy

 
 

Wspierane przez iCagenda

Witamy na stronie IPH Kraków!

Izba Przemysłowo- Handlowa w Krakowie od kilkudziesięciu lat realizuje strategie, które służą budowie silnego samorządu oraz udzielaniu wszechstronnej pomocy firmom członkowskim w rozwoju ich działalności gospodarczej.

Doświadczenie izby pokazuje jednak, że strategie działania muszą podlegać stałym modyfikacjom i aktualizacji w zależności od zmieniających się warunków dla prowadzenia biznesu i oczekiwań firm członkowskich IPH. Obecna, trudna sytuacja przedsiębiorstw związana ze światowym kryzysem ekonomicznym, stawia przed izbą nowe wyzwania związane z podejmowaniem takich działań, które mogą wpłynąć złagodzenie skutków kryzysu dla przedsiębiorców.