• Stanowisko IPH w zakresie prac legislacyjnych zmierzających do podwójnego opodatkowania spółek komandytowych oraz list do Premiera RP od firmy ALSAL Sp. z o.o. Sp. K.
    Stanowisko IPH w zakresie prac legislacyjnych zmierzających do podwójnego opodatkowania spółek komandytowych oraz list do Premiera RP od firmy ALSAL Sp. z o.o. Sp. K.
    więcej
  • Webinar: „Zarządzanie ryzykiem walutowym”
    Webinar: „Zarządzanie ryzykiem walutowym”
    więcej
  • Krakowskie Spotkanie Samorządów Gospodarczych i Lokalnych – relacja z wydarzenia
    Krakowskie Spotkanie Samorządów Gospodarczych i Lokalnych – relacja z wydarzenia
    więcej
  •  Lista uczestników zakwalifikowanych do II etapu konkursu „MÓJ PIERWSZY BIZNES”
    Lista uczestników zakwalifikowanych do II etapu konkursu „MÓJ PIERWSZY BIZNES”
    więcej
  • Warsztaty online: Energia w małych i średnich przedsiębiorstwach
    Warsztaty online: Energia w małych i średnich przedsiębiorstwach
    więcej
  • Webinar: Jak bronić cenę w eksporcie - sprzedaż i negocjacje międzynarodowe w kryzysie
    Webinar: Jak bronić cenę w eksporcie - sprzedaż i negocjacje międzynarodowe w kryzysie
    więcej
  • Spotkania B2B online podczas targów MEDICA 2020
    Spotkania B2B online podczas targów MEDICA 2020
    więcej

Witamy na stronie IPH Kraków!

Izba Przemysłowo- Handlowa w Krakowie od kilkudziesięciu lat realizuje strategie, które służą budowie silnego samorządu gospodarczego oraz udzielaniu wszechstronnej pomocy firmom członkowskim w rozwoju ich działalności gospodarczej. Jako organizacja non-profit realizujemy też liczne projekty których celem jest rozwój małopolskiej przedsiębiorczości.

Kalendarz wydarzeń

 

Webinarium: Zarządzanie online – jak przygotować zespół do skutecznej realizacji zadań w modelu pracy zdalnej

 Rezerwacja zakończona
 
41
brakujacy-elemet-puzle
Kategoria
Szkolenia
Termin
2020-05-20 12:00 - 14:00
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarium pt.: Zarządzanie online – jak przygotować zespół do skutecznej realizacji zadań w modelu pracy zdalnej, w trakcie, którego dowiesz się jakie rozwiązania możesz wprowadzić już dziś, aby zwiększyć efektywność pracy rozproszonych zespołów. Poznasz najlepsze praktyki w komunikacji zdalnej, które pomogą uniknąć Tobie podstawowych błędów. Spotkanie online odbędzie się w dniu 20 maja 2020 r. w godz. 12.00 -14.00.

Zaproszenie adresowane jest do przedsiębiorców zainteresowanych tematyką, w szczególności do właścicieli, członków zarządów, dyrektorów i liderów zespołów, kierowników, dyrektorów personalnych, pracowników działów kadr i HR. 

W trakcie webinarium eksperci przekażą Państwu najistotniejsze informacje z zakresu:

  • Jak efektywnie zorganizować pracę zdalną,
  • Jak skutecznie komunikować się na odległość,
  • Dostępnych rozwiązań IT i systemów wspierających pracę zdalną.

Spotkanie poprowadzą eksperci z firmy Sekwencja Biznesu:
Anna Buczek- (https://www.linkedin.com/in/anna-buczek/) trener biznesu, project manager, agile coach oraz
Bartłomiej Papisz  - (https://www.linkedin.com/in/bartlomiejpapisz/) trener biznesu, lean manager, business development manager

Przyjęcie na webinarium zostanie przez nas potwierdzone osobną wiadomością.
Udział w webinarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Rak
tel.: 12 428 92 57                         
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
 

Wspierane przez iCagenda

EEN-NET-PL.jpgLogo-Krakow_H_rgb.jpgb-in-malopolska.pnglogo_cam.jpgparp.png