Witamy na stronie IPH Kraków!

Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie od 170 lat realizuje strategie, które służą budowie silnego samorządu gospodarczego oraz udzielaniu wszechstronnej pomocy firmom członkowskim w rozwoju ich działalności gospodarczej. Jako organizacja non-profit realizujemy też liczne projekty których celem jest rozwój małopolskiej przedsiębiorczości.

KALENDARZ WYDARZEŃ

Webinar: (R)ewolucja podatkowa „Polskiego ładu” – jak wpłynie na Twój biznes?

podatki-polskie
Kategoria
Szkolenia
Dates
2021-12-03 10:00 - 14:00
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w webinarze pt. (R)ewolucja podatkowa „Polskiego ładu” – jak wpłynie na Twój biznes ?, który odbędzie się w dniu 3 grudnia 2021 r. o godz. 10.00.

Webinar skierowany jest do właścicieli firm, pracowników działów księgowych, podatkowych i finansowych oraz do pracowników biur rachunkowych, doradców podatkowych i innych osób zainteresowanych tematyką. Celem webinaru jest przedstawienie zmian w prawie podatkowym ujęte w Polskim Ładzie.

Webinar poprowadzi:
Pani mec. Justyna Zając-Wysocka – radca prawny, doradca podatkowy, prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych Sp. z o.o.
Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawno-podatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz uznanym wykładowcą problematyki podatku od towarów i usług.

Koszt uczestnictwa w webinarze wynosi 209,10 zł. (170 zł. + 23% VAT)
Koszt udziału dla firm członkowskich IPH w Krakowie wynosi 147,60 zł. (120 zł. + 23% VAT)

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach online, materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o uczestnictwie.

UWAGA!!!  Nieobecność na webinarze nie uprawnia do zwrotu wcześniej wniesionej opłaty. Zgłoszony uczestnik ma prawo zgłoszenia innej osoby w zastępstwie.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Termin przyjmowania zgłoszeń – do wyczerpania miejsc.
W celu zgłoszenia należy: wypełnić formularz online oraz dokonać opłaty przed webinarem (po otrzymaniu mailem faktury Pro Forma).
Za datę zgłoszenia uważa się datę wpływu należności z tytułu udziału w webinarze.
Pełne dane do płatności otrzyma Pan/i w osobnym mailu z „Fakturą Pro Forma”.

Przyjęcie na webinar zostanie przez nas potwierdzone osobną wiadomością.

Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Rak
tel.: 12 428 92 57                         
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
 

Terminy

  • 2021-12-03 10:00 - 14:00

Wspierane przez iCagenda

Ciasteczka

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.